BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Search Something ?

amacam blog aku niy ? okayy :p

Saturday 3 December 2011

HEHE :)


heyyyyo ! pada 2/12/2011 , aku na citerr tentang pengalaman aku naek train sorang dalam satu jangka mase
yg lamerr .. dulu penah gak naek train , p tade lah sorang-2 , kali ni aku naek sorang-2 , actually , aku na pegi
umah akak aku yg ade kat sg.buloh , kebetulan pulak aku kat umah abg aku yg berade kat putarajaya ,
so na ta na kene jugak lahh naek train .. first aku naek KLIA TRANSIT dari putrajaya ke TERMINAL 
BANDAR TASEK SELATAN :) train uh memang tade orang , and then laju pulak uhh dengan air cond
nyerr yg sejuk best lahhh :p but sampai jex TERMINAL BANDAR TASEK SELATAN , aku kene tukar
train .. maknenyerr aku kene beli tiket ke rawang pulak naek lahh train KTM :D naek trainn uh da lahh sesak
, ta pat dudok , saked kaki aku .. kene tggu lame lak uhhh , perjalanan memang lahh best but ketahanan
mental kene kuad lahhh .. perjalanan na g sg.buloh dari TERMINAL BANDAR TASEK SELATAN
memang jaohhh , first dye lalu SALAK SELATAN ke SEPUTEH ke MIDVALLEY ke KL SENTRAL
ke BANK NEGARA ke KEPONG ke KEPONG SENTRAL ke SEGAMBOT ke SG.BULOH .. huh !
panjang ta perjalanan uhhh ?  tue je lahh citerr yg dapat aku kongsi kan bersamee . anywayy , steady yawww !



ini dyerr KLIA TARANSIT uh di PUTRAJAYA :P
ini pulakk TERMINAL BANDAR TASEK SELATAN  :)
ini kat KL SENTRAL , sesak kan ? jyeahhh ! 
Ayaww , last sekali, STESEN KTM SG.BULOH , umah  akak aku dekad-2 sini jexx :)




0 comments: