BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Search Something ?

amacam blog aku niy ? okayy :p

Tuesday 6 December 2011

Hang Outt !!


heyyyyo :) haritu 6 / 12 / 2011 , aku n my siblings telahh keluarr rayaau-2 at KL ! 
bestt doe , macam tempat kiteorang pergi , ta terkate lahhh , sume dibelanjer olehh kakak 

and abang aku , naseb baek dorang bawak duet lebeyhh T______T ! 
ni lahh gambarr yg dapat dikongsikan bersamee .. 



wajah kelaparan terserlahhh :'(


thanks for the KFC siblings ! 

spec 3D mcm spec OAKLEY kan  ? jyeahhh !

duta Auntie Anne's !

Pavilion ?


petrosains <3

di pelantar minyak , petrosains :)

tgk uh , muke aku jexx ta kene ubah macam orang laenn >_< ! 


jyeahhhh ! tue jex yg dapat aku kongsikan bersame koranggg ,
ape ape pon aku say thanks kat kakak and abang aku
coz bawak aku hang outt bersamee :)

0 comments: